divendres, 5 de novembre del 2010

Test 2*6000, rodar a 3.52 durant 6km

Tenia mil títols per a aquesta entrada: Test 2*6000, la talla dels mitjons, a pels 3.10, “una de cal i una de arena”, últim entrenament canyero...
I és que la sessió d’avui té moltes històries. Per temes logístics però sobretot de saturació havia deixat el test 2*6000 per a aquest divendres, de fet diu de fer-lo 10dies abans i avui en queden nou, o sigui que tampoc era mal dia. Una mica fart de la Carretera de les Aigües i de la seva dificultat a rodar ràpid vaig decidir fer el test a la cinta del DIR. Tontament he estat nerviós, això de rodar durant 6km a 3.52 em semblava complicat.
Després de ser incapaç d’aixecar-me d’hora aquest matí, a la tarda no m’ha tocat altre remei que dirigir-me al gimnàs. Al calçar-me el mitjons veig que m’he equivocat i n’he agafat uns de la Bea, preocupat per que no em surti cap feridura a la zona del taló me’ls he estirat bé,gran error de principiant.
Començo amb 2km i 10 minuts i faig els primers 6km a 4.20 tot mirant el tennis a la pantalla de la màquina. Faig una mitja de 153ppm però el cert és que la majoria d’estona rodo a 150 i és a última hora que va pujant una mica més. Descanso dos minuts i poso els 3.50 (dos segons per sota del què em toca) a la màquina. Les sensacions són bones, millors a nivell de pols, ja que fins els 4km no supero les 170ppm, que musculars ja que realment arribo un pèl cansat.
Tot perfecte fins a 500 metres del final en què de sobte em dóna la sensació que una ungla que ja no tenia al 100%, em salta. Decideixo acabar. De seguida pujo cap al vestuari a veure la destrossa, em molesta que després de l’èxit d’un test que em feia molta por no pugui estar content, però el cert és que a l’hora de la veritat sembla que no ha estat tan greu, l’úngla segueix al seu lloc i sembla que només ha patit una miqueta.
El resultat de tot plegat és que em veig capacitat per anar a atacar els 3.10, el fet de fer el test a la cinta m’ha ajudat a mantenir el ritme però m’ha privat de saber si podia anar més ràpid (no crec, però), i si l’ungla m’ha de putejar, que sigui cap al final i que em serveixi per pensar “com més corri, abans acabaré, i abans em deixarà de fer mal”.


Aquesta cara de gilipolles és la què m’ha quedat. Demà a rodar alguns km però a ritme còmode, camí de l’Hotel W a veure la festa de l’spinning.
Si voleu més info d'aquest test, en aquest
PDF de STIKAFUL ho explica molt bé.

9 comentaris:

Dioni Tulipán ha dit...

Bon test Bisbal !!

(encara que no sé si val en cinta... :-)

Ja et deia, marca probable 3:08 !!

Bea ha dit...

M'agrada això de Bisbal. A la foto està dient: "El test é increible, no?". Sento el tema del mitjó: sé que és la culpable de que estigués al teu calaix.

Pau ha dit...

Dennis, enlloc he vist que el test digués on s'ha de fer, l'orígen crec que és al retiro de Madrid, però la mostra o és variada o pot ser a pista.
Crec que amb la cinta puc veure si estic per anar a 3.10, el què no em serveix és per saber si podria anar més ràpid, ja que he pogut controlar, però tampoc m'interessa saber-ho jiji.
Bea no hi ha culpables, jo els vaig comprar i jo els he agafat.

Xavi A ha dit...

Bon test Pau! El tema cinta jo semmpre crec que te dos inconvenients, un la humitat del gimnàs y absència de vent fa que les sensacions siguin més "artificials". A mi particularment no m'agrada però faltant pista d'atletisme potser si és millor que la carretera de les aigües.

Esperem hagi donat seguretat a aquest cap tan ple de dubtes com el teu! Jajaja

XeviX ha dit...

M'agraden les sèries a la cinta perquè la velocitat més controlada no pot estar, però et fas un fart de suar... dimarts en vaig fer 4x800 amb una mica d'inclinació. Una bona alternativa durant els llargs i freds hiverns a Vic.
T'estàs afinant molt. Bon test.

Sedentaris.cat ha dit...

Fas pena!!!!! :-) Deixo de seguir i comentar el bloc fins no veure una crònica Sub 3h10! Aquesta història de l'ungla ... patètica!

Ferran

PD: pel "poc" que et conec ja veuràs que: a) ho fotràs un "pet com un aglà" o b) milloraràs el teu objectiu ... si les ungles i els mitjons "robats" et deixen

Endavant , campió!!! Esperem que sigui la b) , no?

Pau ha dit...

Xavi, no tinc tants dubtes, simplement he d acabar de definir el ritme, pero estic bastant confiat, si més no en tot allo que puc controlar.
Xavi, a Vic suposo que la cinta és clarament un gran opció.
Ferran, amb amics com tu no calen enemics, com ha anat per les aigües? Jo hi aniré dema diumenge.

Coke ha dit...

Molt Bé Pau!! Molt bon test!
jo el vaig fer l'any passat i el vaig clavar! Ànims!!!

XTB-XAVI ha dit...

3h11'...que entenc és una marca increible!!

Fins aviat!

¨XTB¨Xavi.

Les Curses més rendibles