dissabte, 13 de novembre del 2010

Som gilipolles? 6/6

En les darreres proves dures en que he participat (Half de Balaguer i Mitja de Puigcerdà) se m'ha passat pel cap el recurrent "què nassos estic fent aquí?". Costa d'explicar aquestes ganes de patir, aquesta necessitat de demostrar, sobretot a nosaltres mateixos, que podem arribar una mica més enllà, fins i tot a mi em costa d'entendre aquesta marquitis que explicava ahir, però no estic del tot malalt.
Parant atenció a la frase que precedeix el bloc "la duresa no està en la prova sinó en la capacitat d'entrenament" penso que jo ja he fet tot el què calia, i sobretot el què volia, més passo. És a dir l'entrenament marca el nostre potencial en carrera i jo amb les hores i els esforços dedicats ja en tinc prou, a partir d'aquí que arribi on arribi. Tindré a la consciència però aquests dos mesos, i això em servirà per donar el màxim en moments de més debilitat.
Dues raons més fan que aquestes bojeries tinguin sentit i és que si m'he apuntat i faig amb ganes aquesta marató no és només per la marca sinó per acompanyar en el debut al meu cosí i per trobar-me amb molts amics, i és que al final la MCD no serà com la de Barcelona, però hi coincidirem molts amics, amb qui espero poder compartir un aperitiu acabada la prova.
Nutrició: Seguiré la proposta de la web, és a dir Verdura bullida, pollastre a la planxa, yogurt i fruits secs per dinar i pasta amb peix blanc a la planxa i fruita per sopar (boniato, ja que son hidrats i glucosa). Des que estic fent la càrrega d'hidrats també estic prenent molt de líquid per a assimilar-los bé, i de tant en tant Aquarius.
Per esmorzar demà tinc preparat, una torrada de pa de pagès amb pernil dolç, una barreta d'Hero, un plàtan i suc de taronja. A més beuré una mica d'Isostar, això sí a partir de les 8, només aigua.
Ara estic un pelet nerviós, em preocupa l'ungla i les wambes, no n'estic del tot convençut, però en fi, és el què hi ha.
PD: Perdoneu per la qualitat de les imatges aquests dies, m'he quedat sense mòbil i la blackberry de la Bea no seria precisament una Nikon.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Definitivament,si.

Sinò mira´t els últims posts, fredament, i reflexiona-ho.

El pes, la dieta, els peus, la obsessió...tu mateix

Però, si t´agrada, no problem.

pau ha dit...

Es complicat entendre-ho per algu que no sigui esportista.

Pd: podries haver firmat,tot i que realment mola que em segueixi gent que trobi una gilipollada preparar una marato, amplio el mercat.

jag75 ha dit...

pau!!!!

4:30?ummmm, no sé que dir-te. Jo potser provaria 4:2x jejejej

si et serveix de consol, jo tb tinc aqts pensaments en cursa. No ets l´unic.

molts ànims i espero que te´n surtis amb un dia senzillament genial.

go!!!!

SlowPepe ha dit...

A mi no em sembles gilipolles. De fet trobo original l'enfoc de pensar més en l'entrenament que en la competició. N'hi ha de veritables gilipolles que entrenen una merda i competeixen a 250 pulsacions per minut jugant-se la salut per treure pit no sé on ni amb qui.
Espero que ho hagis passat bé a la cursa. Com que vull perdre una miqueta de pes t'he copiat la idea de donar la brasa amb el tema del menjar. Allò teu de les 100 flexions em costarà més de copiar-ho, jejeje.
By the way, no em diguis que no mola això de trotar empenyent la descendència. A la xarxa hi ha autèntics mestres. Quin temps tindrà el Guillem a primers de març??? (més jejeje)
Una abraçada!

Pau ha dit...

Jag, com diuen, "per lluir s'ha de patir", no? Gràcies
Josep, 100% dacord, i ahir en vaig veure uns quants d'aquests, corrent al costat meu els primers 21 i acabant 20 minuts després en la marató, i un d'ells va haver d'anar directament al metge. Tinc previst començar a córrer amb el Guillem aviat jiji. Tema menjar, jo baixo molt si estic els 5 dies laborables sense hidrats i seguint entrenant, és al·lucinant com cremem energia, però com que m'encanta la pasta, ho puc fer tres o quatre vegades l'any màxim ;-) Ànims muntanyenc!

flashman ha dit...

Pero que yo me entere, cuando es la famosa Maratón? y Guillem que dice de todo esto? Abrazos

Pau ha dit...

Flashman, la hice ayer, para preparar la media de Oriuela, claro está. Guillem está de acuerdo, siempre que me lo lleve con él a todas partes. Un abrazo!

Les Curses més rendibles