dijous, 25 de novembre del 2010

Armas de mujer

Per Bea

En relació a l’entrada anterior i seguint la línea del Pau, volia explicar-vos petites novetats que acompanyaran el meu entrenament.
El 24 de juny, el Jordi i el Lluis en van regalar pel meu cumple unes bambes xulíssimes, per animar-me a començar a reprendre l’esport amb ganes després del meu embaràs, encara que fos empenyent el cotxet del Guille: unes NIKE LUNARGLIDE +. Aquesta setmana ja les estreno, i seran les que m’acompanyaran durant la temporada 2011.


La setmana passada, pel PRIVALIA, vaig veure un bikini molt xulo de SPEEDO. Pa mi saco! Estrenar-lo serà un motiu per fer les paus amb la natació, que com va ser l’únic esport que vaig practicar amb panxeta, el tinc una mica oblidat, i l’haig de reprendre.


I per últim, un gadget nou que no és del tot esportiu, però que ha de significar un altre dels meus objectius del 2011: aprendre a anar en moto. Fins ara no havia estat per mi una prioritat, però ara amb el Guille necessitaré optimitzar al màxim el temps, sobretot quan comenci a treballar. Vaig obligar al pobre Pau a comprar una moto que jo pogués portar amb el carnet de cotxe i encara no l’he estrenat. M’haig de posar! Adjunto una foto del meu casc nou de nena de 16 anys que m’encanta. És un regal del Pau que en un atac de responsabilitat, suposo que influenciat pel fet de ser pare, substitueix un altre BULTACO que no era integral i que varem vendre casi nou.


5 comentaris:

Xavi ha dit...

comencem be l'any ehhhh....
genial el casc! definitivament si el pau es un fashion victim del running tu no estàs gaire lluny d'ell. jejejeje.

Bea ha dit...

Antes muerta que sencilla!!! :-p

XTB-XAVI ha dit...

jajaja ni que ho diguis!! Bea...comenta-li al Pau que ha de dormir de tant en quan, ok?

Per cert, amb el trisuit purple les bambes quedaran molt xules!!

Però jo amb la moto...ok? Jo n´he portat tota la vida...però no depenem de nosaltres si no dels cotxes, camions, etc...

Molt d´ànims pels entrenaments!!

Xavi...desde Hong Kong...em queden 5 dies y se acabó!! yuju!

Ferran ha dit...

El casc més xulo que he vist en anys! Les sabatilles també! I el bikini està guapo però m'ha agafat un atac de pudor i ho he passat molt ràpid...
Un gallifante de premi pel casc, aquesta web que crec debeu conèixer: http://marcelbatlle.blogspot.com/

A córrer!

Bea ha dit...

Xavi G., perquè et penses que vaig proposar aquest color de trisuit
;-P?
Ferran, gràcies. Què bé que t'agradi el casc... Per mí va ser un amor primera vista!!!

Les Curses més rendibles