dilluns, 29 de novembre del 2010

Objectiu 10km a la Sant Silvestre

Buf, què abandonat tinc el bloc!, i no és per falta d'idees, ni d'activitat, és la suma de la feinada que ens està donant els Barcelona Dragons més la pròpia activitat laboral que no em deixa temps per explicar coses al bloc. Sort que la Bea em supleix a la perfecció.
He de parlar de les 5 curses més rendibles ja que hi ha hagut 5 clares finalistes, però ara vull explicar el meu pla actual: preparar un 10mil ràpid sense pressió i fins i tot sense les idees clares de si al final ho provaré o no. L'objectiu és doble, cobrir el buit que suposa el fet d'haver acabat la marató i la seva preparació dirigida i precisament aprofitar la forma adquirida en aquests dos mesos.

Exret de runners world, explicació aquí

Serà un pla curt, tot just 5 setmanes, però intentaré complir-lo al peu de la lletra. Potser l'única excepció serà la competició del dia 12, que a hores d'ara tinc previst fer amb l'Àlex (el meu gos) i no penso fer-lo rodar a 4min/km. M'agrada perquè m'obliga a fer peses i això m'anirà bé per soplir una carència important en els meus entrenaments.

Si les diferents obligacions m'ho permeten, afegiré alguna sessió de natació i BTT d'ara al 2011.

6 comentaris:

XTB-XAVI ha dit...

Lo primer és lo primer...dedicat al Club Vice!!jajaja

Apa, ens veiem aviat!

Una abracada,

Xavi.

Xavi A ha dit...

seran 5 setmanes dures dures. jo no crec arribi, començo a tenir volum de natació que no em deixarà entrenar com toca el running però com ja hem comentat seré a la cursa dels nassos per intentar baixar de 40 apretant les dents. Així que de nou cavalcarem plegats en alguns entrenaments, jejejeje.

Bea ha dit...

Jo també m'he fet el meu calendari amb la mateixa filosofia, però amb uns objectius totalment diferents... Per exemple, fer la Sant Silvestre el més aprop possible dels 55'... Ja sé el que heu pensat tot: NO HASE FALTA DESIR NADA MÁS!!!

Dioni Tulipán ha dit...

Pau...
Hmm... em sona, i molt :-))

I tu criticant-lo en el meu blog pels 75 kms, jiji.

No em deixes guanyar mai, oi?

Jo ho havia vist a stikaful.

començas ja amb 3 setmanes d'aventatge !!

Pau ha dit...

Ei Dennis que jo estic entre els 60 i 70km a milt estirar, mai 75, i:
1) jo ho reperteixo entre més dies
2) només li dedicaré 5 setmanes
3) Intentaré que no em guanyis, jiji

És un entrenament de runners, no de stikaful.
Segons com potser vaig a la de Sant Antoni i no a la Sant Silvestre (o a cap de les dues)

Dioni Tulipán ha dit...

Busca las 7 diferencias :-)
Ahora quien es el huevo, y quien la gallina...

http://www.stikaful.com/pdf/10km_menos38.pdf

Es que....pensaba que me habías plagiado directamente para dejarme sin opciones jiji.

Les Curses més rendibles