dimarts, 9 de novembre del 2010

Una mica de séries 2/6

Després de dormir llarg però no seguit, m'he llevat del llit, m'he pesat (76,2kg), he esmorzat una mica de cereals amb llet de soja (pocs perquè he vist que tenen tants hidrats com la pasta) i per mig matí m'he endut un llogurt i una poma.
La part esportiva havia de ser el més significatiu del dia d'avui, ja que després d'un escalfament d'uns 5km he fet 6 series d'un km a 4,15, per acabar amb 3km més al trote, en total més de 15km, però al final el més destacat ha estat el dinar. Degut a una série de canvis he hagut de menjar en el restaurant de la feina, i l'estil casolà de la cuinera ha fet que de menú hi hagués sopa de carn d'olla (amb la seva pilota, verduretes i una mica de pasta) i Galtes de porc estofades (això sí, me n'he estat de sucar pà ni de demanar patates fregides, que ara no toquen hidrats). Si havíeu flipat amb el sopar d'ahir, aquest dinar també té tela, però bé, ho comptaré com a verdures i proteines.
Per berenar un flam i per sopar un bon plat de sopa de meló amb trocets de pernil, un plàtan de postres i repetim amb la xocolata, aquesta vegada una petita porció de Lindt 85%.
PD: el feeling amb la sortida d'avui no ha estat bona, ni la sensació amb les Saucony, ni muscularment ni a pel què fa al ritme, però entra dins del normal aquesta setmana. Després m'he recuperat una mica en els banys de vapor.

2 comentaris:

XeviX ha dit...

Pau, amb aquest entreno crec que et mereixes un bon plat d'escudella i carn d'olla! em sembla que avui tinc això mateix per dinar... :-D

El que m'ha trencat totalment els esquemes és el salmó de l'IKEA.

T'estàs afinant afinant!

Pau ha dit...

Xevi, com ha anat el dinar?
Què t'extranya que venguin menjar a IKEA o que mengi Salmó?
De fet és curiós que venguin menjar totalment cuinat, és a dir els mobles els has de muntar i en canvi el salmó va ser obrir-lo i menjar jiji

Les Curses més rendibles