diumenge, 7 de novembre del 2010

Super papi!!!!

Sé que el dissabte els protagonistes eren els què van fer spinning, l'èxit de convocatòria per omplir de manera quasi total les 4 sessions va ser impressionant tant per part dels organitzadors, dels profes i evidentment dels spinners que hi van anar. És per això que aquesta entrada l'hauria d'haver escrit la Bea i així estava previst, però és que va passar una cosa que de la il·lusió que em va fer no he pogut evitar escriure-ho.

Com ja vaig explicar, mentre la Bea feia la sessió jo em quedava fent de cangur del Guillem, però com no podia ser d'altra manera no em vaig quedar quiet, i vaig aprofitar per debutar en el running amb cotxet. L'èxit va ser total: tot i no ser un cotxet preparat per a córrer em va anar molt bé i vaig poder fer 20 minutets sense problemes, però el millor va arribar al final, quan en creuar-me amb dos pivons que anaven em bicis em van cridar: "olé, super papi!". Em va encantar.


PD: Bé, no eren dos pivons, però sí ho van cridar.

6 comentaris:

XTB-XAVI ha dit...

jajaja veig que hauràs de comprar-te un millor disseny de cotxet, mira´t el del Talin!! és al.lucinant...jo voldria tenir un tercer només per provar-ho!! (és conya...no només per això!)

Una abracada desde el aeroport rumbo a Paris, then, Barcelona!!

See you soon!

¨XTB¨Xavi.

Bea ha dit...

Superpapi i superGuillem... Li fem fer de tot amb 2 mesos i mig, i no protesta... Pobret! On ha anat a parar!

Xavi A ha dit...

Es que no es pot anar tan a la moda mentre s'entrena, passen aquetes coses, jajaja.

Bea átalo fuerte!

Excel·lent dissabte de nou en companyia vostra.

PD: Recuperat de nou del meu genoll i després del test amb tu de diumenge podré acompanyar-te a la marató entre 12 i 15km.

Ferran ha dit...

Récord del món de marató amb baby-roller: 2h43'...estic preparant un post sobre ell...

Dioni Tulipán ha dit...

Pau, MCD videos de Corriendovoy. Mira el minuto 39 (39'50") y verás el primero con cochecito sub-40.

Pau ha dit...

Dennis, déjame tiempo, el 2.43 de Ferran no, pero sub 40 con Guillem, quien sabe! jiji

Les Curses més rendibles