divendres, 13 de juny del 2008

20km i fotos de Salou

Per fi he tornat a fer aquesta distància corrent! De fet han estat 19km a un ritme de 4.45, és a dir acceptable tenint en compte les dues setmanes de minirepòs. A més, tot i que tota la part dreta del cos està adolorida, em vaig sentir còmode. Noto molèsties als isquios i a la inserció del quadríceps amb la cadera (això m’ho vaig fer traient-me el neoprè a Salou), però no em perjudiquen en excés. Tinc la sensació que arribo una mica curt d’entrenament a Banyoles, però suposo que és normal i més no puc fer, aquest cap de setmana serà canyero i la setmana que ve he de fer una tirada de natació de 2.500 que també fa temps que no ho faig, i una altra de 25km corrent.
El que més em preocupa és que en acabar les cames estaven molt castigades, i no és lògic, no hi tinc explicació, a més vaig estar marejat tota la tarda. He perdut molt pes, avui estava en 72kg, però segueixo menjant bé, així que tampoc ho entenc. En fi, a veure si ho recupero menjant molt, que en el fons aquesta és la meva millor especialitat. He trobat a la web del Robert Mayoral, en una mena de logo una frase que m’ha agradat, deia alguna cosa així com “Life i simple: Swim, Bike, Run eat and sleap” i alguna coseta més.
Aprofito per penjar fotos de Salou.
Sembla que hi hagi gent caminant sobre l'aigua
és normal que ens fotem d'hòsties, això era després de 750m
Jo apareixo darrera, desenfocat
El Nico al final

Les Curses més rendibles