dilluns, 9 de juny del 2008

Més de material

Aquest blog té molts objectius, però un d’ells és que si jo la cago amb novetades que no li passi a la resta de gent. L’error menor ha estat la samarreta Niko Pro ja que et recomanen que et compris la talla que utilitzes normalment, però a la botiga la veus tant petita i et costa tant d’entrar que jo em vaig comprar la L i no la M ja que també m’anava apretada. Ara diria que s’ha donat una mica, i preferiria haver fet cas als de Nike. Sigui com sigui és una samarreta que va prou bé per les triatlons sprint (la que no té mànigues), ja que va arrapada, s’eixuga molt ràpid i és fresca, potser només falla que de cara a triatlons més llargues que no té butxaca.
L’altre errada és més greu i es tracta del neoprè, quan us el compreu molt de compte ja que el vaig provar divendres i li vaig fer dos forats. Pensava que era amb la ungla, però ni això. El neoprè una vegada ficat l’has d’anar recol·locant, tirant d’aquí i d’allà, però sempre agafant teixit d’un lloc que sobri i anar fent com una onada que es desplaça cap a un falta, normalment cap als ombros, si s’estira d’un lloc on ja està tens, peta. Per tant s’ha de palpar bé, agafar sempre teixit dels extrems i per acabar de recol·locar val la pena mullar-lo una mica.
Penjo un vídeo i una foto del dia de la prova, per cert, sense fer cap extra, un minut menys en els 500 metres.

Les Curses més rendibles