dilluns, 9 de juny del 2008

Entrenament Banyoles la setmana de Salou

Doncs aquesta setmana ha estat de recuperació i rodatge prudent fins a la triatló de Salou, la idea era agafar una mica de ritme a la vegada que testejava el meu adductur. Les molèsties hi són però s'han desplaçat una mica cap a la part de l'isquio. Suposo que no estic del tot recuperat però no em va privar de fer una bona triatló.
El Nico encara em deu la crònica de la Titan i alguns entrenaments, de totes maneres els parcials que fa a la natació deprimeixen a qualsevol, i per tant ja està bé no posar-los.
A la sessió del divendres va venir l'Ivan, que nada prou bé i que va acabar content de fer els 750m sense la dificultat que s'esperava.

2 comentaris:

ivan ha dit...

per al·lusions:
a veure quan em passes el video que em vas fer

Pau ha dit...

Què el pengi al blog dius?
Passar-te'l per email no puc ja que pesa massa, quan ens veiem te'l copies.

Les Curses més rendibles