dilluns, 16 de juny del 2008

Per preparar el dia de la triatlo

Us passo una imatge de l'excel que va fer el Nico al seu temps per a recordar tot el què es necessita fer abans i durant una transició. És cert que en el cas de Balaguer estan separades, però la important és la de natació a bici. La T2, de bici a córrer serà a Balaguer, allí bàsicament hi heu de deixar: les wambes, la gorra si en porteu, i si voleu algun gel o aigua, de totes maneres segur que hi haurà habituallament i per 5km millor no mejar res sòlit, o sigui que les wambes és l'única cosa.
Quan posa aquarius és qualsevol beguda isotònica. Si ho voleu en format excel m'ho demaneu i us ho envio.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ei penya!!

MOOOOLTA SORT A LA VOSTRA PRIMERA TRIATLÓ!!!! Us ho passareu de conya, ja veureu!

Ah, he vist l'excel que ha posat el Pau amb el material i les transicions. Aneu en compte pq li vaig fer l'any passat i jo encara anava pensant en l'anterior triatló (l'any 2002 o així), i ara ESTÀ PROHIBIT dur el dorsal doblegat dins del banyador. Us poden desqualificar per això. Ho vaig preguntar recentment pq jo sempre ho havia fet i anava prou bé, xò ara està prohibit.

Apa, doncs passeu-vos-ho molt bé, eh!!!!

Nic

Les Curses més rendibles