dilluns, 2 de juny del 2008

Barcelona Triathlon 5 octubre


Doncs encara no heu fet Balaguer i ja hi ha una altra proposta per qui vulgui seguir amb el tema. I és el triatló que muntaran a l'octubre els mateixos que organitzen la Marató de Barcelona (o això m'han dit). El recorregut serà bonic i conegut, jo crec que és el millor de la prova, el pitjor serà el preu (41 euros la esprint). En tot cas penjo l'enllaç per a qui vulgui més informació, jo no la correré, però de moment la bici de carretera està reservada per la Bea, i sé d'un possible participant més que pot comptar amb la meva companyia durant l'agost, la natació no serà un obstacle.



També hi ha distància olímpica i miniesprint, alguns de vosaltres heu entrenat molt bé i potser opdeu fer el salt. En quant a la miniesprint la recomano pels no nadadors, la resta ni us ho penseu.


Per cert per a inscriure'us a Balaguer cal anar a la federació catalana de triatló (http://www.triatlo.org/) a la pàgina inicial hi ha informacions prèvies, aneu a la de Balaguer (muntanya), busqueu el formulari que s'ha d'enviar per fax juntament amb una transferència de 29 euros. Jo la de la Bea i el Carles encara no la he fet perquè la Bea no se'n recorda del xip, en fi, demà.

1 comentari:

Bea ha dit...

Si un altre Rocamora m'acompanya, potser m'apunto!!! La bici de carretera em fa molta gràcia... El problema és que potser, després del fracàs de Balaguer, no vulgui tornar a sentir parlar de triatlons...

Les Curses més rendibles