dilluns, 23 de juny del 2008

Recuperant forces


Després del malestar de fa dues setmanes, dèbil, amb baix pes i fins i tot algun mareig, la setmana passada la vaig dedicar a menjar tant com podia i mica en mica vaig anar recuperant pes i sensacions. A finals de setmana ja havia recuperat els 74 o 75 kg i el que és millor ja em tornava a sentir fort. No he consolidat el pes i he perdut una miqueta però el més important és que ja no em sento dèbil i estic confiat no només en acabar la triatló sinó en fer-ho dignament. Les molèsties als genolls i als adductors estan allí, però aguantaré: intentaré fer una natació còmode, apretar en bici i a veure com va el running.
Ja he estrenat els acoples, i tot i que la postura no és del tot còmode em mola molt. Per cert els vaig comprar a Esposrtíssim i després els he vist 20 euros més barats a Probike, em sembla una mica heavy ja que a Esportíssim no em van fer gens de descompte i pel que he comprat jo i el què ha comprat la gent que ha anat de part meva, ja aniria sent hora, i més amb aquests marges.
Dimecres adjuntaré els entrenaments d'aquesta setmana, per la present seguiré fins dimecres i després descans quasi total.

Les Curses més rendibles