dimecres, 11 de juny del 2008

4 dies 4 capitals

Aquest serà el repte per acabar la temporada, una volta per Catalunya en 4 dies i recorrent les 4 capitals de cada província en aquest ordre: Tarragona, Lleida, Girona i Barcelona. En total 600km i per tant una mitja de 150km al dia.

Un possible itinerari seria:

Barcelona-Tarragona-Prades (142km): Etapa inicial acabant a Prades, es podria valorar fer una etapa més curta i dormir a l’Estrella.
Prades-Lleida-Solsona (159km): Etapa llarga però bastant plana, al menys en bona part del recorregut.
Solsona-Girona (167km): Passant per Berga, Ripoll, Olot i tot el carrilet, per tant inici dur amb ports però final planer.
Girona-Barcelona (143km): Dues alternatives, en tot cas la de costa seria aprofitar el carril bici fins a Sant Feliu de Guíxols i després anar costejant fins a Barcelona. També es podria buscar un recorregut interior, més secundari.

És una primera opció que es pot anar retocant segons els allotjaments que trobem. Només que tingui algú que m’acompanyi ho faig, imprescindible:
- Cames (tot i que després de cavalls del vent tinc pensat descansar i per tant portaré quasi 15 dies sense fer gaire, la meva idea és anar a bon ritme, sense competir però apretant)
- Bici de carretera
- Capacitat d’anar guarro 4 dies o de portar una motxilla gran (jo us aviso que sóc dels primers)
- Ganes de no gastar en excés, és a dir de dormir en llocs normalets, res de luxes.

Doncs ara només falta que siguem al menys dos, les dates seran durant la primera setmana d’agost entre dilluns i divendres.

3 comentaris:

robert mayoral ha dit...

ei, jo també faré la volta a catalunya, però un pel més llarga a l'estiu...però molts més kms, també passant per les 4 capitals!!!

josep-maria ha dit...

Ei Pau,
ja m’agradaria poder-te acompanyar... de veritat, però aquesta primera setmana d’Agost m’és del tot impossible.....

Només et volia fer un comentari.... que cal tenir present que el tram del carrilet Olot-Girona bàsicament és tot en camí de terra.

Et recordo però que tenim una sortida pendent per la plana....

I en breu us faig un reportatge gràfic de la nova màquina....

Pau ha dit...

Robert, Havia seguit el tema al principi però ara no recordava el teu Repte 2008, a veure si puc utilitzar part dels teus recorreguts, i si al final em quedo sol i no ho vols fer totalment en solitari, potser puc acompanyar-te en alguna etapa? Per cert això de molts més km deprimeix una mica ;-) però de fet és cert, déu n'hi do el número de km en cada etapa.
JM un altre any (repte) serà. Jo no recordava que fos pista, però potser sí, i el de Girona Sant Feliu? En quant a la volta per la plana, la tinc molt present, després de Banyoles sóc home lliure, i potser per Sant Joan em puc escapar un dia. Vull veure la bici ja, la vull veure!!!

Les Curses més rendibles