dilluns, 2 de juny del 2008

Inscripcions Balaguer

Bé el resultat de la proposta d’inscripcions ha estat:

Triatló:
Bea
Carles
Xavi
Ivan
Drago

I la Luchy, la Draga i jo ens apuntem també al dinar.

Durant aquest matí inscric al Carles i a la Bea. L’economia no em dóna per més, ho sento. Respecte a l’entrenament estem en una setmana clau, serà dura i treballarem les transicions. És important com ja vaig posar el seu dia, una bona alimentació amb hidrats de carboni, plàtans i isostars o similars. No us trenqueu. Passo el treball setmanal. Estireu bé.

2 comentaris:

Bea ha dit...

Carles, Ivan... Vaja cague!!! La suerte está echada... Vaig a fer-me la cuota de soci or del RACC per tal de que em puguin passar a recollir allà on sigui, en mig de la muntanya o del llac.

Pau ha dit...

Molt bé, ara ja sou 4 inscrits i a veure si a darrera hora s'apunta algú més. Li comento al Ricard el tema aquest dels federats, però no pateiu que segur que teniu plaça. Per cert, una gran notícia, crec que el tema de les escales és per la Triatló Olímpica, no la de BTT.

Les Curses més rendibles