dilluns, 2 de juny del 2008

Setmana de descans

Les peripècies amb els metges ja les sabeu, l’excel reflexa l’entrenament fins el dimarts, ni en bici, ni en natació notava res especial (de fet en natació vaig fer el meu millor temps en els 1500 amb 31’20’’), corrent sí tenia molèsties, i vaig anar molt lent.
El cas és que des de dimarts repòs, però sense abandonar la part de dalt. Dijous sessió de musculació i fisio al matí i tonificació al migdia.

Ha estat una setmana molt dura, sé que era clau per fer un bon temps a Salou, també em consola pensar que hi ha algunes teories, poques, que es basen amb un bon descans abans de la prova, jo no ho penso, de fet volia entrenar fins dimecres i deixar-me només dos o tres dies lliures, però bé és el què hi ha.

1 comentari:

Bea ha dit...

Tinc ganes de recuperar al meu primer PT... Sort dels altres 2 (Xavi i Robert) que no m'abandonen mai... Pauet, ànim que ja queda menys de repós...

Les Curses més rendibles