dijous, 5 de juny del 2008

Material triatló

Aquest matí m’he trobat amb l’Ivan i hem estat comentant alguns temes relacionats amb el material. És imprescindible:
- Un banyador ajustat de la mida del culotte de la bici. En venen especials per triatló, però en tot cas els de decathlon estan prou bé, jo em vaig posar uns calçotets a sota i no em van molestar. http://www.decathlon.es/ES/jammer-black-grey-28040534/ De totes maneres si trobeu una bona oferta els de triatló poden costar 10 o 15 euros més (30 o 35)
- Unes ulleres de natació, aquí no us puc dir res, les que s’ajustin millor.
- Evidentment casc de bici i una bosseta de les que s’enganxen darrera del seient amb una càmera. Sinó al decathlon, i crec que no és car, venen un producte que en cas de punxar omple la càmera i et dura una estona més. Informeu-vos. Sigui com sigui l’ampolleta no cap a la bossa de la bici, hauríeu de portar motxilla (a mi me’n sobra una de bici).
- Goma per portar el dorsal. Hi ha una mena de cordills plans i elàstics que per una cursa són suficients, simplement heu de calcular la mida per poder-lo posar pels peus i que s’aguanti després a la cintura. L’altra opció és tenir-lo muntat a la samarreta si no nedareu amb ella, tot i que jo ho vaig fer l’any passat i me’l vaig carregar tot. Crec que no val la pena comprar-ho perquè és precisament l’obsequi que us faran.
És útil:
- Gorro de natació, sempre va bé pel fred i el lliscament de l’aigua
Per completar el pack (no cal, però per si algú creu que repetirà):
- Una cinta per portar el xip. Segur que us donen algun sistema per portar-lo, però si teniu previst fer més d’una triatló això no al més de 5 euros.
- Una samarreta de triatló, són samarretes sense mànigues, ajustades i a vegades amb butxaquetes (útils per portar la barreta energètica, jo no tinc butxaques i ho enganxo a la bici).
- Una samarreta de neoprè. Jo crec que al juny podreu nedar “a pelo” i més tenint en compte que és per la tarda, de totes maneres aquestes samarretes que venen al decathlon (no són barates) poden ser molt útils per qualsevol triatló, si teniu pensat fer-ne més, pot sortir a compte. http://www.decathlon.es/ES/top-s700-0-5-mm-black-inergy-17978650/ Sinó sempre hi ha les de 10 euros, no serveixen per nedar, però si mentre s’espera, especialment a les triatlons matinals. L’ideal seria el shorty sense mànigues però té dos problemes: la tanca és molt dolenta i en els triatlons que no deixen portar neoprè pot donar més problemes que la samarreta.
Quan quedi una setmana ja enviaré un excel que em va passar el Nico amb tot el que heu de portar i preparar (està super currat)
Pel material, doncs, a més del decathlon podeu mirar a Esportíssim o a SBR de Mataró

2 comentaris:

Anònim ha dit...

La cinta portadorsal, la regalen al triatló olímpic, no al de muntanya.

Pau ha dit...

Listo

Les Curses més rendibles