dimecres, 4 de juny del 2008

Mes de maig

Doncs anava molt bé fins al trencament, augmentant quantitativament i qualitativa els entrenaments de les tres disciplines. De totes maneres hi ha un parell de coses que no estic fent bé per falta principalment de temps:
1) Més gimnàs, tant de musculació i reforçament com de recuperació (per l'any que ve ja tinc pressupostat 1 sessió de fisio cada tres setmanes).
2) Entrenaments més llargs i no tantes sessions dobles i triples. El temps de sessió que tinc per entrenar, ja sigui al migdia o al vespre és reduït, i és per això que aquest any he optat per aquest sistema. Per les distàncies que faré són valides, però per un Ironman he de dedicar més temps a cadascuna de les disciplines, el dia que vaig a natació fer-ho durant una hora i mitja o més si cal, el dia que faig bici fer tirades més llargues o dos seguides d'spinning.
En fi tot això serà l'any que ve, de moment ahir després d'una setmana vaig tornar a l'aigua per fer 1.000 metres i tenia molèsties a tot arreu menys on el trencament, en particular a l'isquio. Suposo que fins que no faci bici i sobretot corri no sabré com està el tema.
Les xifres
Running: 127km
Bici: 443km
Natació:20.300m

2 comentaris:

josep-maria ha dit...

Ei Pau.... d’entrada crec molt acertades les reflexions que fas.... S’acosten una mica al que jo vaig fent..... sense ser jo el referent de ningú i entenent que tots som diferents i per tant ens cal entrenar de manera diferent.

Hi ha molta gent que critica els km a ritme aeròbic... i que si no fas sèries no millores. Però .... que volem millorar? Volum ó bé explosivitat?

Només et diré que per fer el meu primer Ironcat no vaig fer ni una sola sèrie de res..... i amb això no vull pas dir que si n’hagués fet segurament ho hauria fet millor ... Però pots estar segur que no hauria disfrutat tant...

Anant a altres coses.... finalment avui es pot dir que ja tinc la bicicleta nova .....La setmana passada els de SBR em van trucar per dir-me que n’havia arribat una però no del color que jo havia triat inicialment...Que si la volia..... Primer vaig dubtar, llavors els vaig trucar i ells van insistir que l’anés a veure...avui hi he anat i .... ja la tinc. Ara m’hi posen els pedals, l’acople, els porta.bidons... i divendres la vaig a recollir.... juntament amb les noves sabates ja que el nou model exigia canviar les cales .... i ho he aprofitat....

I més encara..... m’he apuntat al B-Banyoles, crec que serà una bona manera d’acabar aquesta part de la temporada (tot i que amb la pluja dels darrers dies se m’ha retrassat una mica la preparació).

Per cert, com et va a tu la nova màquina?

Pau ha dit...

Gràcies pels comentaris, és cert que per preparar un ironman és bàsic passar-s'ho bé perquè són moltes hores, jo si faig series seran llargues, mínim un o dos km, però ja faré el meu pla.
Tema bici, el model és el mateix? és aquesta que és negre més els colors de la bandera francesa? Segueix sent supermaca, li vaig ensenyar al Nico quan vam anar a SBR. La meva va molt bé, tot i que entre la pluja i la lesió l'he agafat massa poc, de cara a Banyoles li he de enxufar mínim 500 o 600km.
I parlant de Banyoles em sembla genial que t'hi apuntis, a més l'entrenament per tu és igual, la forma guanyada a l'Ironcat et durarà mesos.
Algun voluntari més per Banyoles?

Les Curses més rendibles