dijous, 5 de juny del 2008

3 dies per Salou

Doncs ja està la primera cita de la temporada, Salou. Tot i el descans obligat i el kilo que he guanyat en només una setmana hi vaig amb ganes. Ahir vaig fer bici avui he sortit a córrer (sempre a ritme moderat) i sembla que tot i que les molèsties són importants, especialment corrent, ho podré fer. La idea és, si no tinc avisos dels adductors, sortir a nedar fort (amb les meves limitacions), seguir apretant a la bici, i a l’hora de córrer ja veurem, si aguanto bé i sinó a 6min/km o abandono que no passa res. Té gràcia, després de tota la temporada sense descansar suficient abans de les competicions, arribo a la tri havent descansat massa, a veure què va millor. Crec que pot ser un handicap en el running ja que l’havia “abandonat” una mica, però per la bici i la natació hauria d’anar més o menys sobrat. Tinc por perquè l’Olímpica ja no és una sprint i pel què sé hi ha gent molt bona, espero no sortir l’últim de l’aigua.Com a novetat, aquesta tarda aniré a comprar el neoprè Zoot, i l’estrenaré, espero no pagar la poca experiència, tant a l’hora de nedar com de posar i sobretot treure.

2 comentaris:

josep-maria ha dit...

Ei Pau, a disfrutar que segur que ho faràs molt bé..... i pensa que el més important es trobar-se a la linia de sortida....

Pau ha dit...

Gràcies Josep Maria, ara que he fet una olímpica encara valoro més els teus 3.8+180+42

Les Curses més rendibles